reede, 2. august 2013

Saksa mees Alzheimer külastas meid ja muud naljad 2013

Alzheimeri tõbi on terminaalne neurodegeneratiivne haigus, mida esmakordselt kirjeldas 1906. aastal Alois Alzheimer, kelle järgi haigus on ka nime saanud.[1] Alzheimeri tõbi on peaaegu poolte dementsuse juhtude põhjuseks. Dementsust, mis kujuneb välja Alzheimeri tõve tõttu, käsitletakse orgaaniliste psüühikahäirete rubriiki kuuluva haigusena (dementsus Alzheimeri tõvest). www.wikipedia.org Kadi anekdoot: Kes see Saksa mees on, kes mul kodus asju peidab? - Alzheimer muidugi. Nii see Saksa mees meid siis külastas. Saksa mees, Rootsi kardinad, Napoleoni kook ... - kas tõesti suure tähega? Kes see on? - väike, kõhn ja natuke kortsus? Manilaiul olime TIBURULLIKESED! siis aga tuli karm käsk: kobige edasi! Ülle Manilaiult: Üks kord võiks ikka džentelmen olla kui teist korda ei jaksa (S. asus mahakukkunud naisi filmima) Kui sai on vana, siis on ta ajaloosündmus! Anne: Hea, et ma käekoti kaasa võtsin. - Kadi: Kas sul on teda väga vaja? - Anne: Ei, ta on mulle tüliks. Anne: Ja mis mul kotis oli? Kaks ajalooõpikut, tahtsin eksamiteks õppida. (Nii see kott siis Manilaiul kaasas käis) Meenutused peda ajast - kohtumisõhtult. Anne: Juba nad teavad, et ma kuivasin seal kamina ees katki. Veel Annelt ajalooõpingute eel: trikoovoorus käisin kaks aastat. Pärast eksameid: Kukekesega ei läinud libelt. Osad inimesed ikka arenevad. Heli: .... ainult leegib! Ootasin korralikult, truult. Mehed sobivad mulle rohkem Mul on üks Saksa mees, kes mind aeg-ajalt külastab. Meie lõpusõrmuste kohta ütles keegi: Ma ei ole teda kandnud, sest see ju kulub!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar